home diensten projecten brochures vacatures inloggen sitemap
projectorganisatie omvat de coördinatie en organisatie gedurende één of meer fasen van het bouwproces.

Vooral in die situaties, waarbij de aannemer in een bouwteam wordt opgenomen of als nevenaannemer wordt gecontracteerd wordt de taak van de opdrachtgever en architect er niet eenvoudiger op daar coördinerende taken, welke bij de traditionele bouwmethode door de (hoofd)aannemer worden verricht, ontbreken.

Een projectmanager van ons bureau kan dan door zijn expertise en ervaring een bijdrage leveren aan de totstandkoming van het project door de coördinatie en organisatie op zich te nemen van alle bij de bouw betrokken partijen.

Deze, vaak zeer intensieve, taak vraagt organiserende, communicatieve en administratieve vaardigheden aangezien de projectmanager moet bewerkstelligen dat alle partijen een zelfde doel zullen nastreven, namelijk de totstandkoming van een project volgens de wensen en eisen van de opdrachtgever en binnen het gestelde tijdschema, budget en kwaliteitsniveau.
interim bouwconsult b.v.
van houten industriepark 23
1381 MZ Weesp
correspondentieadres
postbus 250
1380 AG Weesp
tel: 0294-457199
fax: 0294-457853
e-mail: info@interimbouwconsult.nl
contact
view this site in english click for English
- disclaimer -